Sunday 26 August 2012

BAZAR ADIDILFITRI DI JALAN TAR

Hai!! Saya Sheera. Kali ni saya nak bagitau tempat yg selalu saya "shopping" baju raya dgn Mama saya. Tempat ni la setiap tahun kami akan pergi. Jalan TAR aka Jalan Tunku Abdul Rahman dan Jalan Masjid India. Saya tak sempat nk menangkap gambar sbb ramai org sgt2. O.O Sampai kami kena berhimpit jalan. Tapi saya akan tunjukkan serba sikit tentang suasana tempat ni. :)

Ini Bazar di Jalan Masjid India. 

Ini pula Jalan Tunku Abdul Rahman.

Ini suasana Jalan Tunku Abdul Rahman. 

Kat sini byk brg yg dijual seperti Kuih Raya, Baju Kurung, Baju Melayu, Songkok n mcm2 lagi. Byk pilihan yg boleh kita pilih kt sini. Makanan pun dijual di sini walaupun tgh puasa. -.-'' Tak kering gusi melihat pelbagai jenis telatah penjual kt sini utk menarik pengunjung yg mengunjungi tempat ini utk beli brg utk Raya. Byk brg yg boleh ditawar di sini. 

Antara brg yg saya dan Mama saya sempat beli Baju Kurung, Kasut, Selendang dan Tudung, lapik meja n mcm2. Byk jgk brg yg kami beli. Biase la nk raya sakan kn. 

Okaylah. itu saje yg dpt saya ceritakan. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. v^.^v




No comments:

Post a Comment